onsdag 25 januari 2012

Längtar till våren......

Längtar efter ljus o värme o att få börja må bra.........Har nu börjat jobba lite smått igen och det är skönt att få komma igång lite igen och träffa mina goa jobbarkompisar igen,,,,men jag mår inte alls så bra som jag skulle vilja, en ständig molande huvudvärk som inte verkar vilja släppa, även en del småsaker glömmer jag bort och blandar ihop saker & ting och det irreterar mig mest......men det är ju vanliga biverkningar av en hjärnhinneinflamation som jag har haft,  jag hoppas att med tiden ska hitta rätt i mitt mående och det kan bara bli bättre med vila och lugn och ro och att våren och sommaren kommer ge mig en nystart med det jag vill hålla på med......Loppis....Träning....Hund....Barn....Familj....Inredning och Renovering.......ja en hel del är det men saker jag gillar.......





Mitt köksfönster

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar