måndag 9 november 2009

LÅÅÅÅNG väg kvar.......

till att få sitt drömhem.......såg det nu när jag kom hem från en underbar "Inredningsparty" hos bloggaren "Under mitt kök"
Heeeeeelt underbaaaaaaaaaaaart.......nä nu ska det fixas här hemma......vi får nog börja att måla golven VIIIIIITA,,,,,,,funderade på det borde ju gå att måla vardagsrumsgolvet åxå fast det är "klick" golv där nu.....oj oj oj jag har så långt kvar innan man kommer få till det.......men det är bara att acceptera allt händer inte under en natt.......
Jag har ett gäng ideér om vad som ska göras......
Tack för all insperation som man fick i ditt underbara hem Elisabeth!!!!!
Kommer garanterat tillbka till din lilla goa butik;))))





Mitt matrum


God natt nu måste jag sova om jag ska orka upp i morgon och resten av denna lååååååånga vecka;))

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar