torsdag 21 januari 2010

En hel del bilder....

som jag lovade kommer här............
Nu är julen över och jag börjar komma in i den lugna takten igen...........och då hinner man börja blogga igen förhoppningsvis;)

I tidigare inlägg lovade jag bilder och här kommer litegranna......
Som sagt har vi målat om matrumsgolvet i en vit underbar färg......vi är så otroligt nöjda......



Nymålat....Me like


Barnens lilla julgran

Våran Stora gran


Glöggbordet på Julafton
....................................................................................................................
Här kommer en hel del bilder från
Mitt favoritrum i huset......Matrummet
I Love It!!!!







Julmiddagen
Min pappa och mina små mirakel;)


Min älskade Karl på Julafton

Ljusen på bordet som brann för nära och kära som inte är med oss längre

Uppdukat


En tavla jag snickrat ihop alldeles själv;)

6 kommentarer:

  1. Åh, vitt vitt vitt! Nästa jul vill jag nog oxå ha vitt i granen, har kört på det klassiska röda o guld i granen. Bör väl ha köpt på mig silver o vitt på julrean.. Ja, men vitt vitt vitt blir det i alla köp annars, tom sambon tjatar om vitt nuförtiden o är lagom stolt över sitt tv spel som är vitt. :O)

    SvaraRadera
  2. En fröjdefull jul.. så vackert! Tack för titten.

    Önskar Er en god fortsättning på 2010

    Kramar från Kattie & Gus

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. jättemysigt matrum..tja..vitt e ju lovely..=)
    ha d godis..
    kramen miss sophie

    SvaraRadera
  5. Vilket fantastiskt fint rum! Jätte vackert!
    I like a lot.

    Kram

    SvaraRadera