torsdag 10 december 2009

Juletid;))

Ja Nu är julförberedelserna i fullgång här hemma.......

Här kommer lite bilder som ni kan kika på för att få känslan av våran julstämning här hemma.......
Massor finns det att fixa innan dagen D.......måla golvet i matrummet står på plats ett, allt är utplockat så nu är det bara att sätta igång, färgen är redan inköpt.....det är bara tiden som fattas.....både Peter o jag har mycket jobb just nu men imorgon måste han sätta igång och jag har lite bak kvar innan julafton. Finns även en del stolar som ska målas som MÅSTE göras, kommer bli så fint när det är klart. Det kommer bli en VIT jul här hemma såklart, granen är redan uttittad uppe i skogen så nästa vecka ska vi ut och hugga.

Jag och 2 kompisar var i Sigtuna i början på december och myste, fann en hel massa mysiga grejjer att pynta med, en underbar butik hittade vi åxå "Underbara ting" så nu ska jag skicka min kära sambo dit och önska mig "vita ting" i julklappar;)))




En ullgran


Ett ull hjärta

;))

Våran adventsljusstake.....




Min sessa i julkorts tagning.......



Som min vän Madde skrev......framtiden är säkrad;))



Mina underbara små gryn;))



Sötisar!!




Årets Julbak är i full gång



Vardagsrumsbordets ljusdekoration



En dag i Sigtuna köpte jag bl a detta fina hjärta;)



Första ljuset tänt
Nä nu ska jag hoppa i säng;))
God Natt!!!!
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar